Gud har endelig sammensat sin supergruppe

bowie

HIMLEN – Efter David Bowies alt for tidlige død, har Den Almægtige, Alvidende guddom og skaberen af Himmel og jord annonceret det endelige lineup på sin længe ventede supergruppe, Rock Gods.

“Ja, mand! Jeg er helt oppe og køre,” sagde Gud til en gruppe journalister der var samlet uden for Perleporten. “Jeg har lige fået seks måneders guitar-undervisning af Leadbelly, og jeg ønskede virkelig at forfølge mine drømme om at være noget ved musikken. Derfor valgte jeg nogle af mine foretrukne musikere, der skulle hjælpe mig.”

Det endelige lineup består af den nyligt afdøde trommeslager fra The Specials, John Bradbury, Rock’n’roll legenden Lemmy på bas, den uforlignelige David Bowie på vokal, og som rosinen i pølseenden, Gud selv på guitar.

“En masse mennesker ved ikke rigtig, at jeg har en temmelig eklektisk musiksmag … de tror, ​​jeg bare sidder og brummer salmer hele dagen. Det er delvist derfor, jeg trak fra så mange genrer,” uddyber Den, der er bygget Alle Ting. “Jeg overvejede Paul McCartney på lead guitar, men jeg har hørt at han er et mareridt at arbejde med.”

Selvom det er tragisk, at medlemmerne af bandet har måtte forlade familie og venner på Jorden, så har de alle udtrykt glæde ved at komme med i gruppen.

“Ja, det er en fucking overraskelse,” siger Lemmy, inden han bunder et shot whisky. “Jeg troede, Djævelen allerede havde redt min seng, men nu spiller jeg bas med Gud. Han stinker på guitar, men bortset fra det er han en OK fyr … eller kvinde –  jeg kan ikke rigtig se forskel. Uanset hvad, så håber jeg, at vi skal på et af de der RockCruises. ”

Det er langt over 2000 år siden Gud sidst har kommunikeret direkte med sine tilhængere på jorden, hvoraf mange lever hele deres liv ventende på hans barmhjertige frelse. Derfor var det en stor overraskelse, da alle fans i morges fik en mail om, at hans nye band har tænkt sig at gå i studiet inden for de næste par måneder.

“Jeg er så glad for, at det hele endelig er kommet på plads,” sagde Gud inden han startede på en ret sjusket udgave af Stairway to Heaven. “Jeg ved, at det har været en lang tur for de andre i bandet, blot for at komme i øveren, men efter at have hørt nogle af de riffs Lemmy har arbejdet med, så tror jeg, at den kommende udgivelse vil være det hele værd.”

Oversat fra TheHardTimes.net

Skriv en kommentar